Планування англійської мови - 2 клас

Календарно - тематичне планування уроків англійської мови за НМК »English
(автор-Карп»юк О,Д)
у 2- му класі 
« Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 1- 4 класи»,
Видавничий дім « Освіта», 2012

№ п/п
Дата
Тема
Мовленнєві функції
Розмовні структури
Лексичний матеріал
Граматичний матеріал
Фонетичний матеріал
Письмо
Аудіювання
Дом, завд
                                                              Знайомся з новими друзями!
1

Привіт
с. 4-5
вміти вітатися
Hi! Hello! Good morning/ afternoon/ evening!
в. 1, с. 4


повторення вивчених літер
Р.З. 


в. 2, 3, с. 5
2

Повернення смайлика
с. 6-7
вміти вітатися та прощатися
в. 1, 2, с. 6


повторення вивчених літер
в. 3, с. 7
Р.З. 


3

Нові друзі
с. 8-9
представити себе
My name is …
I am …
в. 2, 3, с. 9

числівники
повторення вивчених літер
Р.З. 

в. 1, с. 8
в. 4, с. 9
4

Знайомство з новими друзями
с. 10-11
представити себе
в. 1-3, с. 11


повторення вивчених літер
в. 4, с. 11
Р.З. 

в. 1, с. 10

5

Як справи
с. 12-13
поцікавитись справами
How are you?
I’m fine.
в. 1, с. 12


повторення вивчених літер
в. 3, с. 13
Р.З.

в. 2, с. 13
6

Мій друг
с. 14-15
представити друга
в. 1-3, с. 14-15
it, his, is, sit, in, big

повторення транскрипційних знаків
в. 5, с. 15
Р.З. 
в. 1, 3, 4, с. 14-15
в. 4, с. 15
7

Друзі
c. 16-17
погоджуватись або заперечувати
Is he…? Yes, he is… No, he is not…
в. 1-4, с. 16-17
a, am, and, stand, can, cat
загальне запитання
повторення транскрипційних знаків
в. 6, с. 17
Р.З. 

в. 1, 4, 5, с. 16-17
в. 5, с. 17
8

Спілкування
с. 18-19
виконувати вказівки, давати інструкції
в. 1,2, с. 18-19
on, not, dog, doll

повторення транскрипційних знаків
в. 4, с. 19
Р.З.

в. 1, 3, с. 18-19
в. 3, с. 19
9

Повторення вивченого матеріалу
с. 20-21

в. 1, 3, 5, с. 20-21



Р.З. 

в. 2, с. 20
в. 4, с. 21




                                                                         Знайомся з моєю сімєю
10

Моя сімя
с. 22-23
розповідати про свою сімю
в. 1-3, с. 22-23
the, this

повторення транскрипційних знаків
в. 5, с. 23
Р. З.
в. 2, 4, с. 22-23
в. 4, с. 23
11

Це моя сімя
с. 24-25
розповідати про свою сімю
в. 1-4, с. 24-25
ten, pen, red, yes, pencil, seven
загальне запитання
повторення транскрипційних знаків
в. 6, с. 25
Р. З.

в. 1, 5, с. 24-25
в. 5, с. 25
12

Дідусь і бабуся
с. 26-27
розповідати про своїх дідуся і бабусю
Who is this ?
This is my
в. 1-4, с.26- 27
grandfather, grandmother, mum, run, jump, fun, uncle, stand up
спеціальні запитання
повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 6, с. 27
Р. З.

в. 1, 4, 5, с. 26-27
в. 5, с. 27
13

Родина
с. 28-29
розповідати про свою сім’ю
в. 1-3, с. 28-29
black

повторення транскрипційних знаків
в. 5, с. 29
Р. З.

в. 1, 4, с. 28-29
в. 4, с. 29
14

Вік
с. 30-31
розповідати про свій вік
How old are you? I am…
в. 1-2, с. 30-31
he, she
спеціальні запитання, займенники
повторення транскрипційних знаків
и. 4, с. 31
Р. З.

в. 1, 3, с. 30-31
в. 3, с. 31
15

Моя сімя
с. 32-33
розповідати про вік членів родини
How old is he? He is…
в. 1-3, с. 32-33

числівники

в. 5, с. 33
Р. З.

в. 3, 4, с. 33
в. 4, с. 33
16

Повторення вивченого матеріалу
с. 34-35
розповідати про свою родину
в. 1, 2, 4, 5, 6, с. 34-35



Р. З.


в. 3, с. 34
                                                                                  Це моя школа
17

Мій клас
с. 36-37
розповідати про свій клас
в. 1-4, с. 36-37
pupil, pupils, classroom, name, table, take, game
множина іменників
повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 6, с. 37
Р. З.

в. 1, 2, 5, с. 36-37
в. 5, с. 37
18

У школі
с. 38-39
виконувати вказівки , давати інструкції
Is it…? It is…
в. 1-3, с. 38-39
I, my, fly, hi, five, fine, nine, like, nice
загальне запитання
повторення транскрипційних знаків
в. 5, с. 39
Р.З. 

в. 1, 2, 4, с. 38-39
в. 4, с. 39
19

Шкільне приладдя
с. 40-41
розповідати про свій клас
в. 2-3, с. 40-41
blackboard, computer, bookcase, desk, CD player, CD, book, look, school, good, classroom

повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 5, с. 41
Р.З. 

в. 1, 2, 4, с. 40-41
в. 4, с. 41
20

Предмети навколо мене
с. 42-43
запитувати і розповідати про шкільне приладдя
What is this/that? This/that is…
в. 2-4, с. 42-43
eraser, ruler, copybook, sharpener, bookshelf, pupil, tune, tube
спеціальні запитання
повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 6, с. 43
Р.З. 

в. 1-3, 5, с. 42-43
в. 5, с. 43
21

Місцезнаходження речей
с. 44-45. Контроль читання
розповідати про розташування речей
в. 2-4, с. 44-45
on, in, under, close, open
прийменники
повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 6, с. 45
Р.З. 

в. 1, 2, 5, с. 44-45
в. 5, с. 45
22

Розташування предметів
с. 46-47
запитувати і розповідати про розташування речей
Where is?
в. 2-4, с. 46-47

спеціальні запитання
повторення транскрипційних знаків
в. 6, с. 47
Р.З. 

в. 1? 4? 5, с. 46-47
в. 5, с. 47
23

У школі
с. 48-49
виконувати вказівки , давати інструкції, рахувати від 11 до 20
в. 2-3, с. 48-49
chair, teacher
числівники (11-20)
повторення транскрипційних знаків
в. 5, с. 49
Р.З.

в. 1, 3, 4, с. 48-49
в. 4, с. 49
24

Повторення вивченого матеріалу
 с. 50-51

в. 1, 2, 4, 5, с. 50-51



Р.З.

в. 3, с. 50

                                                               З Різдвом!
25

Зимовий парк
с. 52-53
розповідати про погоду
в. 2-5, с. 52-53
park, snow, tree, car, are, follow, window
множина іменників
повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 6, с. 53
Р.З. 
в. 1-5, с. 52-53
в. 5, с. 53
26

Зимові веселощі
c. 54-55 Контроль аудіювання
розповідати про свої відчуття
в. 2-3, с. 54-55
old, new, happy, sad, snowman, funny clown, many
прикметники, антоніми
повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 5, с. 55
Р.З. 

в. 1-2, 4, с. 54-55
в. 4, с. 55
27

Різдво
с. 56-57
розповідати про Різдво
в. 3, с. 57
Christmas decoration, Santa Claus, bell, Christmas ball, decorate
множина іменників
повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
в. 5, с. 57
Р. З.

в. 1, 2, 4, с. 56-57
в. 4, с. 57
28


Підготовка до свята
с. 58-59
розповідати про Різдво
в. 1, 3, 4, с. 58-59



в. 5, с. 59
Р.З. 
в. 2, с. 58
роздатковий матеріал
29

Контроль письма.

30

Подарунки
с. 60-6.
розповідати про Різдво
в. 3-4, с. 60-61
stocking, Christmas Card, picture, for, four, door, horse, morning

повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
Р. З.

в. 1, 2, 5, с. 60-61
в. 5, с. 61
31

Вітаю з Різдвом!
с. 62-63
вітати зі святом
в. 2-3, с. 62-63
yes, yak, you

повторення транскрипційних знаків











в. 5, с. 63
Р. З.

роздатковий матенріалв. 1, 4, с. 62-63
в. 4, с. 63
32

Новорічні свята
с. 64-65. Контроль говоріння
розповідати про святкування
роздатковий матеріал
Lets have fun!
в. 2-3, с. 64-65





sing, song, morning
дієслово let
повторення транскрипційних знаків
в. 5, с. 65
Р. З.

в. 1, 2, 4, с. 64-65
в. 4, с. 65







33


Повторення вивченого матеріалу
с. 66-67

в. 1-3, 5, с. 66-67
dolphin, zoo, yak, zebra

повторення транскрипційних знаків, вимова нових слів
роздатковий матеріал
в. 4, с. 67
Р. З.






34

Підсумковий урок









Відпочинок і дозвілля
35

Іграшки
с. 68-69
розповідати про іграшки
Whose … is this? This is…
в. 1-3, с. 68-69
dress, hat, doll, bed, doll’s house
присвійний відмінок
 буквосполучення ow, ou, wh, вимова нових слів
Р.З. 
в. 5, с. 69
в. 1, 2, 4, с. 68-69
в. 4, с. 69
36

Улюблені іграшки
с. 70-71
розповідати про іграшки
в. 1-3, с. 70-71
ЛО теми

 буквосполучення oу,ау, еу
Р.З. 
в. 5, с. 71
в. 1, 4, с. 70-71
в. 4, с. 71
37

Мої іграшки
с. 72-73
описувати іграшки
в. 1-3, с. 72-73
blouse, sweater, shoes, umbrella, raincoat

 буквосполучення ir, ur, er, вимова нових слів
Р.З. 
в. 5, с. 73
в. 1, 2, 4, с. 72-73
в. 4, с. 73
38

Подарунок
с. 74-75
розповідати про подарунки
he-his, she-her,
в. 1-3, с. 74-75
her, his, kite, bike
присвійні займенники
 вимова нових слів
Р.З. 
в. 5, с. 75
в. 1, 2, 4, с. 74-75
в. 4, с. 75
39

Привітання з Днем народження
с. 76-77
вітати з Днем народження
в. 1-2, с. 76-77
ЛО теми
присвійний відмінок
повторення правил читання основних буквосполучень
Р.З. 
в. 4, с. 77
в. 2-3, с. 77
в. 3, с. 77
40

Ігри та розваги
с. 78-79
розповідати про ігри
can
в. 1, 3, 4, с. 78-79
chimp, climb, ride a bike, fly a kite
модальне дієслово can
вимова нових слів
Р.З. 

в. 1-2, с. 78
в. 2, с. 78
41

Активний відпочинок
с. 80-81
розповідати про види діяльності
в. 2-3, с. 80-81
ЛО теми
утворення питальних речень з дієсловом can
повторення правил читання основних буквосполучень
Р.З. 
в. 4-5, с. 81
в. 1, с. 80
в. 1, с. 80
42

Повторення вивченого матеріалу
с. 82-83

в. 1, 2, 4, 5, с. 82-83
ЛО теми

повторення правил читання основних буквосполучень
Р.З. 


в. 3, с. 83
Людина
43

У мене є лялька
с. 84-85
давати характеристику іграшкам
І have got…
в. 1-4, с. 84-85
clown, soldier, have, monster, ballerina
прикметники
 буквосполучення all, вимова нових слів
Р.З. 
в. 6, с. 85
в. 1, 2, 4, 5, с. 84-85
в. 5, с. 85
44

Голова людини
с. 86-87
описувати людей
в. 1-4, с. 86-87
hair, eye, ear, nose, mouth, face, blond hair, dark hair

 буквосполучення ear, вимова нових слів
Р. З.
в. 6, с. 87
в. 1, 2, 5, с. 86-87
в. 5, с. 87





45

Мої іграшки
с. 88-89
описувати іграшки
в. 1-3, с. 88-89
ЛО теми

буквосполучення air, ear, ere
Р. З.
в. 5, с. 89
в. 1, 4, с. 88-89
в. 4, с. 89



46

Частини тіла людини
с. 90-91
розповідати про частини тіла людини
в. 1-4, с. 90-91
arm, hand, leg, toe, feet

буквосполучення th,
вимова нових слів
Р. З.
в. 6, с. 91
в. 1, 4, 5, с. 90-91
в. 5, с. 91
47

Людина
с. 92-93
описувати дії людини
you-your
в. 1-3, с. 92-93
talk, neck, head, walk
присвійні займенники
вимова нових слів
Р. З.
в. 5, с. 93
в. 1, 2, 4, с. 92-93
в. 4, с. 93
48

Малюнки
с. 94-95
описувати малюнки
в. 1-3, с. 94-95
ЛО теми
числівники
 буквосполучення ght, al
Р. З.
в. 5, с. 95
в. 1, 4, с. 94-95
в. 4, с. 95
49

Повторення вивченого матеріалу
с. 96-97
розповідати про свого друга
в. 1, 2, 5, с. 96-97
ЛО теми

повторення правил читання основних буквосполучень
Р. З.

в. 4, с. 97
в. 3, с. 97
Тварини та домашні улюбленці
50

Домашні улюбленці
с. 98-99
розповідати про домашніх улюбленців
Have you got …?
в. 1, 3, 4, с. 98-99
turtle, pet, hamster, clever dog
вживання дієслів у Present Simple
правила читання літери с,
вимова нових слів
Р.З.

в. 1, 2, 5, с. 98-99
в. 2, 5, с. 98-99
51

Мій домашній улюбленець
с. 100-101
описувати домашніх улюбленців
в. 1-4, с. 100-101
body, tail, long, short
антоніми
вимова нових слів
Р.З.
в. 6, с. 101
в. 1, 4, 5, с. 100-101
в. 5, с. 101
52

Дикі тварини
с. 102-103
описувати диких тварин
в. 1-4, с. 102-103
crocodile, mouse, giraffe

вимова нових слів
Р.З.

в. 1, 3, 5, с. 102-103
в. 5, с. 103
53

Тварини
с. 104-105
розповідати про тварин
в. 1-3, с. 104-105
ЛО теми
множина іменників
буквосполучення ph, правила читання іменників у множині
Р.З.

в. 1, 4, с. 104-105
в. 4, с. 105
54

У зоопарку
с. 106-107
розповідати про тварин у зоопарку
в. 1-3, с. 106-107
strong, angry, fat, beautiful
прикметники
вимова нових слів
Р.З.
в. 5, с. 107
в. 1, 2, 4, с. 106-107
в. 4, с. 107
55

Слоненя
с.108-109
розповідати про тварин у зоопарку
в. 1-2, с. 108
ЛО теми

повторення правил читання основних буквосполучень
Р.З.

в. 1, 3, с. 108-109
в. 3, с. 109
56

Повторення вивченого матеріалу
 с. 110-111
розповідати про домашных улюбленцыв та диких тварин
в. 1, 3, 4, 5, с. 110-111
ЛО теми

повторення правил читання основних буквосполучень
Р.З.


в. 2, с. 110
Пори року


57

Погода
с. 112-113
розповідати про погоду
It is … today.
в. 1-4, с. 112-113
it is sunny, it is cold, it is windy, it is raining, it is hot, it is snowing
вживання дієслів у Present Simple
читання ing та у в кінці слова, вимова нових словосполучень
Р.З.

в. 1, 2, 5, с. 112-113
в. 5, с. 113
58

У парку
с. 114-115
розповідати про погоду
Lets go
 в. 1-3, с. 114-115
read a book, watch TV, make a snowman, go out, go home

буквосполучення ou, ow, вимова нових словосполучень
Р.З.

в. 1, 2, 4, с. 114-115
в. 4, с. 115
59

Контроль говоріння
60

Дні тижня
с. 116-117
називати дні тижня
в. 1, 3, с. 116-117
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday

вимова нових слів
Р.З.
в. 5, с. 117
в. 1-4, с. 116-117
в. 2-4, с. 116-117
61

Пори року
с. 118-119
називати пори року
Is it …? Yes, it is/ No, it is not
в. 1, 2, 3, 5, с. 118-119
spring, summer, autumn, winter
короткі відповіді на питання
правила читання літер u, w, вимова нових слів
Р.З.

в. 1, 2, 4, с. 118-119
в. 4, с. 119
62

Контроль письма
63

Що це за пора року?
с. 120-121
розповідати про пори року
What season is it?
в. 1-3, с. 120-121
ЛО теми

буквосполучення еа
Р.З.

в. 1, 4, с. 120-121
в. 4, с. 121
64

Весна
с. 122-123
розповідати про пори року та погоду
в. 1-5, с. 122-123
ЛО теми

повторення правил читання основних буквосполучень
Р.З.

в. 1-2, с. 122

65

Контроль аудіювання

66

Улюблена пора року
с. 124-125
розповідати про улюблену пору року








в. 1, 3, 4, с. 124-125
favourite

вимова нових слів
Р.З.

в. 1, 2, с. 124
в. 2, с. 124





67

Повторення вивченого матеріалу
с. 126-127
розповідати про пори року та погоду
в. 1-4, с. 126-127
ЛО теми

повторення правил читання основних буквосполучень
Р.З.
в. 5, с. 127

в. 5, с. 127
68

Контроль читання

69

Літні канікули









70

Підсумковий урок







































На кінець другого класу учні  повинні вміти


Аудіювання

Реагують невербально на запитання, які вимагають простих відповідей

Демонструюють розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з довгими паузами\

Розуміють короткі прості вказівки, сформульовані повільно

Розуміють основну ідею адаптованого аудіо чи відеозапису














Усне мовлення

Монологічне

Представляють себе, своїх друзів, батьків,продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення

Описують предмет шкільного вжитку, іграшку, тварину , погоду

Повідомляють про здатність виконувати дії іншим учнем чи іншими особами

Діалогічне
Ставлять загальні та нескладні спеціальні питання та відповідають на них

Відповідають на них згідно з ситуацією спілкування та з опорою на вивчений мовний матеріал

Реагують на прості репліки вчителя та  однокласників

Обмінюються репліками на рівні мікродіалогу

Обсяг висловлювання- 4- 5 речень
Читання

Знають букви алфавіту

Читають про себе вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти,що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні

Обсяг- 100- 150 друкованих знаків

Письмо

За зразком відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, речень

Пишуть букви алфавіту( в тому числі під диктовку)

Самостійно пишуть своє ім.»я

Описують себе, предмет шкільного вжитку, іграшку, тварину


Обсяг письмового повідомлення- 4- 5 речень

Немає коментарів:

Дописати коментар