Календарно -
тематичне планування уроків англійської мови за НМК »English2»
(автор-Карп»юк О,Д)
у 2- му класі
« Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних
закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов 1- 4
класи»,
Видавничий дім « Освіта», 2012
№ п/п
|
Дата
|
Тема
|
Мовленнєві функції
|
Розмовні структури
|
Лексичний матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Фонетичний матеріал
|
Письмо
|
Аудіювання
|
Дом, завд
|
Знайомся
з новими друзями!
|
||||||||||
1
|
Привіт
с. 4-5
|
вміти вітатися
|
Hi! Hello! Good morning/
afternoon/ evening!
в. 1, с. 4
|
повторення вивчених
літер
|
Р.З.
|
в. 2, 3, с. 5
|
||||
2
|
Повернення смайлика
с. 6-7
|
вміти вітатися та
прощатися
|
в. 1, 2, с. 6
|
повторення вивчених
літер
|
в. 3, с. 7
Р.З.
|
|||||
3
|
Нові друзі
с. 8-9
|
представити себе
|
My name is …
I am …
в. 2, 3, с. 9
|
числівники
|
повторення вивчених
літер
|
Р.З.
|
в. 1, с. 8
|
в. 4, с. 9
|
||
4
|
Знайомство з новими
друзями
с. 10-11
|
представити себе
|
в. 1-3, с. 11
|
повторення вивчених
літер
|
в. 4, с. 11
Р.З.
|
в. 1, с. 10
|
||||
5
|
Як справи
с. 12-13
|
поцікавитись
справами
|
How are you?
I’m fine.
в. 1, с. 12
|
повторення вивчених
літер
|
в. 3, с. 13
Р.З.
|
в. 2, с. 13
|
||||
6
|
Мій
друг
с. 14-15
|
представити друга
|
в. 1-3, с. 14-15
|
it, his, is, sit, in, big
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 5, с. 15
Р.З.
|
в. 1, 3, 4, с. 14-15
|
в. 4, с. 15
|
||
7
|
Друзі
c. 16-17
|
погоджуватись
або заперечувати
|
Is he…? Yes, he is… No, he is not…
в. 1-4, с. 16-17
|
a, am, and, stand, can, cat
|
загальне
запитання
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 6, с. 17
Р.З.
|
в. 1,
4, 5, с. 16-17
|
в. 5,
с. 17
|
|
8
|
Спілкування
с. 18-19
|
виконувати вказівки,
давати інструкції
|
в. 1,2, с. 18-19
|
on, not, dog, doll
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 4, с. 19
Р.З.
|
в. 1, 3, с. 18-19
|
в. 3, с. 19
|
||
9
|
Повторення вивченого
матеріалу
с. 20-21
|
в. 1, 3, 5, с. 20-21
|
Р.З.
|
в. 2, с. 20
|
в. 4, с. 21
|
|||||
Знайомся з моєю сім’єю
|
||||||||||
10
|
Моя сім’я
с. 22-23
|
розповідати про свою
сім’ю
|
в. 1-3, с. 22-23
|
the, this
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 5, с. 23
Р. З.
|
в. 2, 4, с. 22-23
|
в. 4, с. 23
|
||
11
|
Це моя сім’я
с. 24-25
|
розповідати про свою
сім’ю
|
в. 1-4, с. 24-25
|
ten, pen, red, yes, pencil, seven
|
загальне
запитання
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 6, с. 25
Р. З.
|
в. 1, 5, с. 24-25
|
в. 5, с. 25
|
|
12
|
Дідусь і бабуся
с. 26-27
|
розповідати про своїх
дідуся і бабусю
|
Who is this ?
This is my
…
в. 1-4, с.26- 27
|
grandfather, grandmother, mum, run, jump, fun, uncle, stand up
|
спеціальні запитання
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 6, с. 27
Р. З.
|
в. 1, 4, 5, с. 26-27
|
в. 5, с. 27
|
|
13
|
Родина
с. 28-29
|
розповідати про свою
сім’ю
|
в. 1-3, с. 28-29
|
black
|
повторення транскрипційних
знаків
|
в. 5, с. 29
Р. З.
|
в. 1, 4, с. 28-29
|
в. 4, с. 29
|
||
14
|
Вік
с. 30-31
|
розповідати про свій
вік
|
How old are you? I am…
в. 1-2, с. 30-31
|
he, she
|
спеціальні
запитання, займенники
|
повторення
транскрипційних знаків
|
и. 4, с. 31
Р. З.
|
в. 1, 3, с. 30-31
|
в. 3, с. 31
|
|
15
|
Моя сім’я
с. 32-33
|
розповідати про вік
членів родини
|
How old is he? He is…
в. 1-3, с. 32-33
|
числівники
|
в. 5, с. 33
Р. З.
|
в. 3, 4, с. 33
|
в. 4,
с. 33
|
|||
16
|
Повторення
вивченого матеріалу
с. 34-35
|
розповідати про свою
родину
|
в. 1, 2, 4, 5, 6, с.
34-35
|
Р. З.
|
в. 3, с. 34
|
|||||
Це моя школа
|
||||||||||
17
|
Мій клас
с. 36-37
|
розповідати про свій
клас
|
в. 1-4, с. 36-37
|
pupil, pupils, classroom, name, table, take, game
|
множина іменників
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 6, с. 37
Р. З.
|
в. 1, 2, 5, с. 36-37
|
в. 5, с. 37
|
|
18
|
У школі
с. 38-39
|
виконувати вказівки ,
давати інструкції
|
Is it…? It is…
в. 1-3, с. 38-39
|
I, my, fly, hi, five, fine, nine, like, nice
|
загальне
запитання
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 5, с. 39
Р.З.
|
в. 1, 2, 4, с. 38-39
|
в. 4, с. 39
|
|
19
|
Шкільне
приладдя
с. 40-41
|
розповідати про свій
клас
|
в. 2-3, с. 40-41
|
blackboard, computer, bookcase, desk, CD player, CD, book, look, school,
good, classroom
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 5, с. 41
Р.З.
|
в. 1, 2, 4, с. 40-41
|
в. 4, с. 41
|
||
20
|
Предмети навколо
мене
с. 42-43
|
запитувати і
розповідати про шкільне приладдя
|
What is this/that? This/that is…
в. 2-4, с. 42-43
|
eraser, ruler, copybook, sharpener, bookshelf, pupil, tune, tube
|
спеціальні запитання
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 6,
с. 43
Р.З.
|
в. 1-3, 5, с. 42-43
|
в. 5, с. 43
|
|
21
|
Місцезнаходження
речей
с. 44-45. Контроль читання
|
розповідати про
розташування речей
|
в. 2-4, с. 44-45
|
on, in, under, close, open
|
прийменники
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 6, с. 45
Р.З.
|
в. 1, 2, 5, с. 44-45
|
в. 5, с. 45
|
|
22
|
Розташування
предметів
с. 46-47
|
запитувати і
розповідати про розташування речей
|
Where is…?
в. 2-4, с. 46-47
|
спеціальні запитання
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 6, с. 47
Р.З.
|
в. 1? 4? 5, с. 46-47
|
в. 5, с. 47
|
||
23
|
У школі
с. 48-49
|
виконувати вказівки ,
давати інструкції, рахувати від 11 до 20
|
в. 2-3,
с. 48-49
|
chair, teacher
|
числівники
(11-20)
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 5,
с. 49
Р.З.
|
в. 1,
3, 4, с. 48-49
|
в. 4, с. 49
|
|
24
|
Повторення
вивченого матеріалу
с. 50-51
|
в. 1, 2, 4, 5, с.
50-51
|
Р.З.
|
в. 3, с. 50
|
||||||
З Різдвом!
|
||||||||||
25
|
Зимовий
парк
с. 52-53
|
розповідати про
погоду
|
в. 2-5, с. 52-53
|
park, snow, tree, car, are, follow, window
|
множина іменників
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 6,
с. 53
Р.З.
|
в. 1-5, с. 52-53
|
в. 5, с. 53
|
|
26
|
Зимові веселощі
c. 54-55 Контроль аудіювання
|
розповідати про свої
відчуття
|
в. 2-3, с. 54-55
|
old, new, happy, sad, snowman, funny clown, many
|
прикметники,
антоніми
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 5, с. 55
Р.З.
|
в. 1-2,
4, с. 54-55
|
в. 4, с. 55
|
|
27
|
Різдво
с. 56-57
|
розповідати про
Різдво
|
в. 3, с. 57
|
Christmas decoration, Santa Claus, bell, Christmas ball, decorate
|
множина іменників
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
в. 5, с. 57
Р. З.
|
в. 1, 2, 4, с. 56-57
|
в. 4, с. 57
|
|
28
|
Підготовка до свята
с. 58-59
|
розповідати про
Різдво
|
в. 1, 3, 4, с. 58-59
|
в. 5, с. 59
Р.З.
|
в. 2, с. 58
|
роздатковий матеріал
|
||||
29
|
Контроль письма.
|
|||||||||
30
|
Подарунки
с. 60-6.
|
розповідати про
Різдво
|
в. 3-4, с. 60-61
|
stocking, Christmas Card, picture, for, four, door, horse, morning
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
Р. З.
|
в. 1, 2, 5, с. 60-61
|
в. 5, с. 61
|
||
31
|
Вітаю з Різдвом!
с. 62-63
|
вітати зі святом
|
в. 2-3, с. 62-63
|
yes, yak, you
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 5, с. 63
Р. З.
|
роздатковий
матенріалв. 1, 4, с. 62-63
|
в. 4, с. 63
|
||
32
|
Новорічні
свята
с. 64-65. Контроль говоріння
|
розповідати про
святкування
|
роздатковий матеріал
Let’s have fun!
в. 2-3, с. 64-65
|
sing, song, morning
|
дієслово let
|
повторення
транскрипційних знаків
|
в. 5, с. 65
Р. З.
|
в. 1, 2, 4, с. 64-65
|
в. 4, с. 65
|
|
33
|
Повторення вивченого
матеріалу
с. 66-67
|
в. 1-3, 5, с. 66-67
|
dolphin, zoo, yak, zebra
|
повторення
транскрипційних знаків, вимова нових слів
|
роздатковий матеріал
в. 4, с. 67
Р. З.
|
|||||
34
|
Підсумковий урок
|
Відпочинок і дозвілля
|
||||||||||
35
|
|
Іграшки
с.
68-69
|
розповідати
про іграшки
|
Whose … is this? This is…
в. 1-3, с. 68-69
|
dress, hat, doll, bed, doll’s house
|
присвійний
відмінок
|
буквосполучення ow, ou, wh, вимова нових слів
|
Р.З.
в. 5,
с. 69
|
в. 1,
2, 4, с. 68-69
|
в. 4,
с. 69
|
36
|
|
Улюблені
іграшки
с.
70-71
|
розповідати
про іграшки
|
в.
1-3, с. 70-71
|
ЛО теми
|
|
буквосполучення oу,ау, еу
|
Р.З.
в. 5, с. 71
|
в. 1,
4, с. 70-71
|
в. 4,
с. 71
|
37
|
|
Мої
іграшки
с.
72-73
|
описувати
іграшки
|
в.
1-3, с. 72-73
|
blouse,
sweater, shoes, umbrella, raincoat
|
|
буквосполучення ir, ur, er, вимова нових слів
|
Р.З.
в. 5,
с. 73
|
в. 1,
2, 4, с. 72-73
|
в. 4,
с. 73
|
38
|
|
Подарунок
с.
74-75
|
розповідати
про подарунки
|
he-his, she-her,
в.
1-3, с. 74-75
|
her, his, kite, bike
|
присвійні
займенники
|
вимова нових слів
|
Р.З.
в. 5,
с. 75
|
в. 1,
2, 4, с. 74-75
|
в. 4,
с. 75
|
39
|
|
Привітання
з Днем народження
с.
76-77
|
вітати
з Днем народження
|
в.
1-2, с. 76-77
|
ЛО теми
|
присвійний
відмінок
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р.З.
в. 4,
с. 77
|
в.
2-3, с. 77
|
в. 3,
с. 77
|
40
|
|
Ігри
та розваги
с.
78-79
|
розповідати
про ігри
|
can
в. 1, 3, 4, с. 78-79
|
chimp, climb, ride a bike, fly a kite
|
модальне дієслово can
|
вимова
нових слів
|
Р.З.
|
в. 1-2, с. 78
|
в. 2, с. 78
|
41
|
|
Активний відпочинок
с. 80-81
|
розповідати про види діяльності
|
в. 2-3, с. 80-81
|
ЛО теми
|
утворення питальних речень з дієсловом can
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р.З.
в.
4-5, с. 81
|
в. 1, с. 80
|
в. 1, с. 80
|
42
|
|
Повторення
вивченого матеріалу
с.
82-83
|
|
в. 1,
2, 4, 5, с. 82-83
|
ЛО теми
|
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р.З.
|
|
в. 3, с. 83
|
Людина
|
||||||||||
43
|
|
У мене
є лялька
с.
84-85
|
давати
характеристику іграшкам
|
І have got…
в.
1-4, с. 84-85
|
clown, soldier, have, monster, ballerina
|
прикметники
|
буквосполучення all, вимова нових слів
|
Р.З.
в. 6,
с. 85
|
в. 1,
2, 4, 5, с. 84-85
|
в. 5,
с. 85
|
44
|
|
Голова
людини
с.
86-87
|
описувати
людей
|
в.
1-4, с. 86-87
|
hair, eye, ear, nose, mouth, face, blond hair, dark
hair
|
|
буквосполучення ear, вимова нових слів
|
Р. З.
в. 6,
с. 87
|
в. 1,
2, 5, с. 86-87
|
в. 5,
с. 87
|
45
|
|
Мої
іграшки
с.
88-89
|
описувати
іграшки
|
в.
1-3, с. 88-89
|
ЛО
теми
|
|
буквосполучення air, ear, ere
|
Р. З.
в. 5,
с. 89
|
в. 1, 4, с. 88-89
|
в. 4, с. 89
|
46
|
|
Частини
тіла людини
с.
90-91
|
розповідати
про частини тіла людини
|
в.
1-4, с. 90-91
|
arm, hand, leg, toe, feet
|
|
буквосполучення th,
вимова
нових слів
|
Р. З.
в. 6,
с. 91
|
в. 1,
4, 5, с. 90-91
|
в. 5,
с. 91
|
47
|
|
Людина
с.
92-93
|
описувати
дії людини
|
you-your
в.
1-3, с. 92-93
|
talk, neck, head, walk
|
присвійні
займенники
|
вимова
нових слів
|
Р. З.
в. 5, с. 93
|
в. 1, 2, 4, с. 92-93
|
в. 4, с. 93
|
48
|
|
Малюнки
с. 94-95
|
описувати
малюнки
|
в.
1-3, с. 94-95
|
ЛО
теми
|
числівники
|
буквосполучення ght, al
|
Р. З.
в. 5, с. 95
|
в. 1, 4, с. 94-95
|
в. 4, с. 95
|
49
|
|
Повторення вивченого матеріалу
с. 96-97
|
розповідати про свого друга
|
в. 1,
2, 5, с. 96-97
|
ЛО
теми
|
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р. З.
|
в. 4,
с. 97
|
в. 3, с. 97
|
Тварини та домашні улюбленці
|
||||||||||
50
|
|
Домашні
улюбленці
с.
98-99
|
розповідати
про домашніх улюбленців
|
Have you got …?
в. 1,
3, 4, с. 98-99
|
turtle, pet, hamster, clever dog
|
вживання дієслів у Present Simple
|
правила
читання літери с,
вимова
нових слів
|
Р.З.
|
в. 1,
2, 5, с. 98-99
|
в. 2,
5, с. 98-99
|
51
|
|
Мій
домашній улюбленець
с.
100-101
|
описувати
домашніх улюбленців
|
в.
1-4, с. 100-101
|
body, tail, long, short
|
антоніми
|
вимова
нових слів
|
Р.З.
в. 6,
с. 101
|
в. 1,
4, 5, с. 100-101
|
в. 5,
с. 101
|
52
|
|
Дикі
тварини
с.
102-103
|
описувати
диких тварин
|
в.
1-4, с. 102-103
|
crocodile, mouse, giraffe
|
|
вимова
нових слів
|
Р.З.
|
в. 1,
3, 5, с. 102-103
|
в. 5, с. 103
|
53
|
|
Тварини
с. 104-105
|
розповідати про тварин
|
в.
1-3, с. 104-105
|
ЛО
теми
|
множина
іменників
|
буквосполучення
ph, правила читання іменників у множині
|
Р.З.
|
в. 1,
4, с. 104-105
|
в. 4,
с. 105
|
54
|
|
У
зоопарку
с.
106-107
|
розповідати про тварин у зоопарку
|
в.
1-3, с. 106-107
|
strong, angry, fat, beautiful
|
прикметники
|
вимова
нових слів
|
Р.З.
в. 5, с. 107
|
в. 1, 2, 4, с. 106-107
|
в. 4, с. 107
|
55
|
|
Слоненя
с.108-109
|
розповідати про тварин у зоопарку
|
в. 1-2, с. 108
|
ЛО
теми
|
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р.З.
|
в. 1, 3, с. 108-109
|
в. 3, с. 109
|
56
|
|
Повторення вивченого матеріалу
с. 110-111
|
розповідати про домашных улюбленцыв та диких тварин
|
в. 1, 3, 4, 5, с. 110-111
|
ЛО
теми
|
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р.З.
|
|
в. 2, с. 110
|
Пори року
|
||||||||||
57
|
|
Погода
с.
112-113
|
розповідати про погоду
|
It is … today.
в.
1-4, с. 112-113
|
it is sunny, it is cold, it is windy, it is raining,
it is hot, it is snowing
|
вживання дієслів у Present Simple
|
читання ing та у в кінці слова, вимова нових словосполучень
|
Р.З.
|
в. 1,
2, 5, с. 112-113
|
в. 5,
с. 113
|
58
|
|
У
парку
с.
114-115
|
розповідати
про погоду
|
Let’s go…
в. 1-3, с. 114-115
|
read a book, watch TV, make a snowman, go out, go
home
|
|
буквосполучення
ou, ow, вимова нових словосполучень
|
Р.З.
|
в. 1, 2, 4, с. 114-115
|
в. 4, с. 115
|
59
|
|
Контроль говоріння
|
||||||||
60
|
|
Дні тижня
с.
116-117
|
називати
дні тижня
|
в. 1,
3, с. 116-117
|
Sunday, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday,
Friday, Saturday
|
|
вимова
нових слів
|
Р.З.
в. 5, с. 117
|
в. 1-4, с. 116-117
|
в. 2-4, с. 116-117
|
61
|
|
Пори року
с. 118-119
|
називати пори року
|
Is it …? Yes, it is/ No, it is not
в. 1,
2, 3, 5, с. 118-119
|
spring, summer, autumn, winter
|
короткі
відповіді на питання
|
правила
читання літер u, w, вимова нових слів
|
Р.З.
|
в. 1,
2, 4, с. 118-119
|
в. 4,
с. 119
|
62
|
|
Контроль письма
|
||||||||
63
|
|
Що це за пора року?
с.
120-121
|
розповідати про пори року
|
What season is it?
в.
1-3, с. 120-121
|
ЛО теми
|
|
буквосполучення
еа
|
Р.З.
|
в. 1, 4, с. 120-121
|
в. 4, с. 121
|
64
|
|
Весна
с.
122-123
|
розповідати про пори року та погоду
|
в. 1-5, с. 122-123
|
ЛО
теми
|
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р.З.
|
в.
1-2, с. 122
|
|
65
|
|
Контроль аудіювання
|
||||||||
66
|
|
Улюблена
пора року
с.
124-125
|
розповідати
про улюблену пору року
|
в. 1,
3, 4, с. 124-125
|
favourite
|
|
вимова
нових слів
|
Р.З.
|
в. 1, 2, с. 124
|
в. 2, с. 124
|
67
|
|
Повторення вивченого матеріалу
с.
126-127
|
розповідати про пори року та погоду
|
в.
1-4, с. 126-127
|
ЛО
теми
|
|
повторення
правил читання основних буквосполучень
|
Р.З.
в. 5,
с. 127
|
|
в. 5,
с. 127
|
68
|
|
Контроль читання
|
||||||||
69
|
|
Літні
канікули
|
|
|
|
|
|
|
|
|
70
|
|
Підсумковий
урок
|
|
|
|
|
|
|
|
|
На кінець другого класу
учні повинні вміти
Аудіювання
Реагують
невербально на запитання, які вимагають простих відповідей
Демонструюють
розуміння ключових слів у висловленні, які проговорюються дуже повільно та з
довгими паузами\
Розуміють короткі
прості вказівки, сформульовані повільно
Розуміють основну
ідею адаптованого аудіо чи відеозапису
|
Усне мовлення
Монологічне
Представляють себе,
своїх друзів, батьків,продукуючи прості, здебільшого ізольовані речення
Описують предмет
шкільного вжитку, іграшку, тварину , погоду
Повідомляють про
здатність виконувати дії іншим учнем чи іншими особами
Діалогічне
Ставлять загальні
та нескладні спеціальні питання та відповідають на них
Відповідають на них
згідно з ситуацією спілкування та з опорою на вивчений мовний матеріал
Реагують на прості
репліки вчителя та однокласників
Обмінюються
репліками на рівні мікродіалогу
Обсяг висловлювання- 4- 5 речень
|
Читання
Знають букви
алфавіту
Читають про себе
вголос і розуміють слова, словосполучення, речення, тексти,що містять мовний
матеріал, засвоєний в усному мовленні
Обсяг- 100- 150 друкованих знаків
|
Письмо
За зразком
відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, речень
Пишуть букви
алфавіту( в тому числі під диктовку)
Самостійно пишуть
своє ім.»я
Описують себе,
предмет шкільного вжитку, іграшку, тварину
Обсяг письмового повідомлення- 4- 5 речень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар