Навчальна програма для 3 класів загальноосвтніх
навчальних закладів
(рівень стандарту)
«Навчальні програми з
іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл
із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім
«Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна
|
Я,
моя сім’я, друзі
Відпочинок і дозвілля
Людина
Природа
і навколішнє середовище
|
Свята та традиції
|
Свята
та традиції
|
|
Освітня
|
Школа
|
|
Мовленнєві функції
|
|
-
представляти співрозмовників / третіх осіб;
-
запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу;
-
описувати когось / щось;
-
запитувати про відчуття/самопочуття та відповідати на запитання;
-
повідомляти про смаки, уподобання;
-
виражати своє ставлення до когось / чогось;
-
запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення;
-
робити пропозицію та реагувати на неї;
-
запитувати з метою отримання більш детальної інформації;
-
визначати час;
-
висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям
тощо
|
Засоби вираження
|
|
His / Her name is …
They are…
Are you from…? Is he from…?
How are you? I am fine. Have you got…?
I like… I don’t like.
He likes/doesn’t like it.
Can you come to …? - Yes, sure.
Let’s go to…
Sorry, I can’t.
I am (doing) it now.
Can you help me? Сan I have...? Thanks.
Whose … is that?
It’s Amy’s.
It’s five o’clock / half past two /
It’s quarter to…
It’s winter now.
In
the morning/afternoon/evening
|
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Людина
Опис
зовнішності
Професії.
Числа
до 100
Щоденні
обов’язки
Дім,
квартира
Умеблювання
Захоплення
Навчальні
предмети
Свята
|
Граматична
|
Граматичні
структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків
у комунікативних ситуаціях).
Мовна
компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок
багаторазового вживання мовленнєвих структур.
There is, there are.
Модальні дієслова: can,
may, must.
Іменник: злічувані, незлічувані, присвійний відмінок.
Прикметник: якісні, відносні.
Прийменник: місця (on, in,
under),
напрямку (to),
часу (before, after, up, down, over,across)
|
|
Фонетична
|
Вимова
вивчених слів та виразів достатня для розуміння.
Наголос у словах і
реченнях.
|
|
Соціокультурна компетенція
|
|
-
знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з
повсякденним
життям;
-
вживання та вибір привітань;
-
вживання та вибір форм звертання;
-
вживання та вибір вигуків
Правила
ввічливості
|
Загальнонавчальна компетенція
|
|
-
розрізняти і продукувати звуки та звукові відрізки;
-
уважно стежити за презентованою інформацією;
-
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
-
активно застосовувати мову, що вивчається
- сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи
поведінки тощо) і
застосовувати
інші компетенції, для того щоб діяти у навчальній ситуації (на основі
спостереження,
здогадки, запам’ятовування тощо)
______________________________________________________________________
|
На кінець 3-го класу учні повинні уміти
Аудіювання
-
реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих
відповідей;
-
розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на
вербальному та невербальному рівні;
-
розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими
паузами та чіткою інтонацією;
-
розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у
повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на
засвоєному матеріалі.
Говоріння
Монологічне мовлення
-
використовують прості речення та фрази для того щоб:
-
описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина,
сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку,
тварин);
-
роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного
повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий
матеріал;
-
коментують свої дії та дії інших людей.
Обсяг
висловлювання – не менше 6 речень.
Діалогічне мовлення
-
ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному
мовлення і відповідають на них згідно з
мовним
матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;
-
підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру,
а також мікродіалогів;
Висловлення
кожного співрозмовника - не менше 4-х-5-ти реплік, правильно оформлених у
мовному відношенні.
Читання
-
знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки;
-
читають вголос та про себе з повним
розумінням
короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному
мовленні;
-
читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів
розкривається з опорою на ілюстративний
матеріал.
Обсяг
– не менше 150 друкованих знаків.
Письмо
-
пишуть слова, словосполучення, короткі речення;
-
пишуть адресу;
-
оформлюють лист, листівку-вітання;
пишуть
самостійно або під диктовку до 5 речень.
Немає коментарів:
Дописати коментар