програма 3 клас рівень стандарту

Навчальна програма для 3 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)


«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням  іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
Особистісна

Я, моя сім’я, друзі
Відпочинок і дозвілля
Людина
Природа  і навколішнє середовище
Свята та традиції

Свята та традиції

Освітня
Школа


Мовленнєві функції

-    представляти співрозмовників / третіх осіб;
-    запрошувати інформацію про співрозмовника / третю особу;
-    описувати когось / щось;
-    запитувати про відчуття/самопочуття  та відповідати на запитання;
-    повідомляти про смаки, уподобання;
-    виражати своє ставлення до когось / чогось;
-    запрошувати та реагувати на чиєсь запрошення;
-    робити пропозицію та реагувати на неї;
-    запитувати з метою отримання більш детальної інформації;
-    визначати час;
-    висловлювати схвальну / несхвальну оцінку предметам, діям, ситуаціям тощо
Засоби вираження

His / Her name is …
They are…
Are you from…? Is he from…?
How are you? I am fine. Have you got…?
I like… I don’t like.
He likes/doesn’t like it.
Can you come to …? - Yes, sure.
Let’s go to…
Sorry, I can’t.
I am (doing) it now.
Can you help me? Сan I have...? Thanks.
Whose … is that?
It’s Amy’s.
It’s five o’clock / half past two /
It’s quarter to…
It’s winter now.
In the morning/afternoon/evening
Лінгвістичні компетенції
Лексична
Людина
Опис зовнішності
Професії.
Числа до 100
Щоденні обов’язки
Дім, квартира
Умеблювання
Захоплення
Навчальні предмети
Свята

Граматична
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання  мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання  мовленнєвих структур.

There is, there are.
Модальні дієслова: can, may, must.
Іменник: злічувані, незлічувані, присвійний відмінок.
Прикметник: якісні, відносні.
Прийменник: місця (on, in, under), напрямку (to), часу (before, after, up, down, over,across)
Фонетична
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння.
Наголос у словах і реченнях.
Соціокультурна компетенція

-          знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, пов’язаних з
повсякденним життям;
-          вживання та вибір привітань;
-          вживання та вибір форм звертання;
-          вживання та вибір вигуків
Правила ввічливості

Загальнонавчальна компетенція

- розрізняти і продукувати звуки та звукові відрізки;
- уважно стежити за презентованою інформацією;
-  ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
- активно застосовувати мову, що вивчається
сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і
застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у навчальній ситуації (на основі
спостереження, здогадки, запам’ятовування тощо)
______________________________________________________________________


На кінець 3-го класу учні повинні уміти

Аудіювання

- реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;
- розуміють інструкції,   сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;
- розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами  та чіткою інтонацією;
- розуміють основний зміст віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі.



Говоріння

Монологічне мовлення

- використовують прості речення та фрази для того щоб:
- описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку,
тварин);
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий матеріал;
- коментують свої дії та дії інших людей.
Обсяг висловлювання – не менше 6 речень.


Діалогічне мовлення

- ставлять загальні, спеціальні, альтернативні запитання, засвоєні в усному мовлення і відповідають на них згідно з
мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;
- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру, а також мікродіалогів;
Висловлення кожного співрозмовника - не менше 4-х-5-ти реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання

- знають алфавіт та основні  звукобуквені зв’язки;
- читають вголос та про себе з повним
розумінням короткі, прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
- читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається з опорою на ілюстративний
матеріал.
Обсяг – не менше 150 друкованих знаків.

Письмо

-    пишуть слова, словосполучення, короткі речення;
-    пишуть адресу;
-    оформлюють лист, листівку-вітання;
пишуть самостійно або під диктовку до 5 речень.





Немає коментарів:

Дописати коментар