навчальна програма для 2 класів загальноосвтніх
навчальних закладів
(рівень стандарту)
«Навчальні програми з
іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл
із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім
«Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна cфера спiлкування
Я,
моя сім’я і друзі
Відпочинок
і дозвілля
Публічна cфера спiлкування
Людина
Природа
Свята
та традиції
Освітня cфера спiлкування
Школа
|
|
Мовленнєві функції
|
-
привітатися;
-
попрощатися;
-
представити себе/когось;
-
називати когось/щось;
-
ставити запитання і відповідати на них;
-
повідомляти про когось/щось;
-
давати елементарну характеристику комусь/чомусь;
-
розуміти та виконувати вказівки (команди);
-
вітати зі святом;
|
|
Засоби вираження
|
Hi! Hello! Good morning /afternoon /
evening!Goodbye! Bye-bye! Bye!
My name is… I am…
This/That is my (dad, friend…)
What is your name?
How old are you?
Where are you from? Where is …?
Can I …?
Please, come in.
I can…
Happy New Year!
Merry Christmas!
Happy birthday!
I’m sorry. – That’s OK.
Thank
you. – You are welcome.
|
|
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Члени
сім’ї
Вік
Іграшки
Числа
від 1 до 20
Кольори
Частини
тіла
Предмети
одягу
Тварини
Пори
року
Місяці
Дні
тижня
Назви
свят
Шкільне
приладдя
Меблі
в класній кімнаті
|
Граматична
|
Граматичні
структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків
у комунікативних ситуаціях).
Мовна
компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок
багаторазового вживання мовленнєвих структур.
Дієслово: to be, have/ have got.
Наказовий
спосіб дієслів (команди)
Іменник: множина іменників
Прикметник: якісні,
відносні, що вказують на розмір, колір, вік.
Прийменник:
місця, на напрямку (on, in, under, to)
Займенник: вказівні (this, that,
з іменниками), особові присвійні.
Числівник: кількісні (1−20)
Сполучник: but, and
|
|
Фонетична
|
Дотримання
апроксимованої вимови з урахуванням особливостей англійської мови під час
промовляння слів і виразів
|
|
Соціокультурна компетенція
|
-
вживання та вибір привітань;
-
вживання та вибір форм звертання;
-
вживання та вибір вигуків
Правила
ввічливості
|
|
Загальнонавчальна компетенція
|
-
стежити за презентованою інформацією;
-
розуміти і відтворювати мовленнєві зразки наслідуючи вчителя;
-
розуміти і виконувати прості інструкції вчителя;
- співпрацювати у парі
/ групі
|
Немає коментарів:
Дописати коментар