Календарно-тематичне
планування за НМК “English 1”
(автор Карпюк О.Д.)
на
І семестр.
(« Навчальні програми з іноземних мов для
загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов
1- 4
класи»,Видавничий дім «Освіта», 2012)
№ уроку
|
Дата
|
Сфера спілкування. Тема. Підтема.
|
Мовленнєві функції
|
Розмовні структури
|
Мовний матеріал
|
Письмо
|
Аудіювання
|
||
Лексичний
|
Граматичний
|
Фонетичний
|
|||||||
Unit 1. Introduction.
Hello, Friends!
|
|||||||||
1
|
Знайомство.
Привітання та прощання.
с.4-7
|
Вміти
вітатися і прощатися
|
Hello! Hi!
Goodbye!
Bye!
|
Liz, Tim
|
Вимова нових слів
|
РЗ с.2-3
|
‘Hello’, ‘Goodbye’
Song
|
||
2
|
Про себе.
с. 8-9
|
Називати себе
|
Hello, I am…
|
I, Max,Ted, Dan, Fred
|
Структура I am…
|
Інтонація стверджувальних речень
|
РЗ с.4-5
|
‘Hello’ Song
|
|
3
|
Ввічлива розмова.
с.10-11
|
Поцікавитися справами
|
How are you? I am fine. Thank you.
|
I, Vic, Pam, Tim, Sam, yes,no.
|
Запитання-відповідь
|
Інтонація питальних речень
|
РЗ с.6-7
|
‘Hello’ Song
|
|
4
|
Story time.
с.12-13
|
Розіграти сценку
|
РЗ с.8
|
Діалог
|
|||||
Unit 2.
My School.
|
|||||||||
5(1)
|
Шкільні речі.
с.14-15
|
Називати шкільні речі
|
Stand up
Take your bag, please.
|
Pencil, pen, book, bag
|
Наказовий спосіб дієслова
|
Вимова нових слів
|
РЗ с.9
|
Інструкції
|
|
6(2)
|
У школі.
c.16-17
|
Виконувати команди
|
Sit down!
Open/ close your
book!
|
Open, close
|
Наказовий спосіб дієслова
|
Sounds
[ ?]- ant
[b ]-bear
|
РЗ с.10-11
|
Phonic Songs with A, B
|
|
7(3)
|
У школі.
c.18-19
|
Давати прості інструкції.
|
Keep moving!
We are at school today.
|
Keep moving!
School,
today.
|
Наказовий спосіб дієслова
|
Sounds
[ k]- cat
[d ]-dog
|
РЗ с.12-13
|
Phonic Songs with C, D.
Song “We are at School Today”
|
|
8(4)
|
Граємося у школу.
c.20-21
|
Запитувати й відповідати про речі.
|
It is a…
Is it a…?
Yes, it is/ No, it is not.
|
Pencil-box, chair, table, school bag.
|
Стверджува-льна та питальна форми. Короткі відповіді.
|
Sounds
[e]- elephant
[f ]-fox
|
РЗ с.14-15
|
Phonic Songs with E, F. Chant “A Pencil Box and My Chair”
|
|
9(5)
|
У грі навчаємося.
Повторення.
c.22-23
|
Називати літери. Запитувати і відповідати про речі.
|
How are you? I am fine. Thank you.
Is it a…?
|
Ant, bear
Cat, dog, fox,elephant
|
Is it a…?
Yes, it is/ No, it is not.
|
Інтонація питальних речень
|
РЗ с.16-17
|
Listen and point
|
|
10(6)
|
Story time. Закріплення та систематизація знань з теми.
c.24-25
|
Розіграти сценку.
|
Turn around.
Oh no, Stop.
Up and down.
|
Вимова слів пісні.
|
РЗ с.18-19
|
Song ”Robot Sam”
|
|||
Unit 3.
My Family
|
|||||||||
11(1)
|
Сімейний альбом.
с.26-27
|
Називати членів родини.
|
Who is this?
|
Father, mother, sister,brother.
|
Who is this?
This is my…
|
Вимова нових слів
Sound [?]
|
РЗ с.20-21
|
||
12(2)
|
Моя родина.
c.28-29
|
Представляти членів родини другу
|
This is my friend
|
Family, friend
|
This is…
|
Sounds
[g]- goose
[h ]-horse
|
РЗ с.22-23
|
Phonic Songs with G, H.
|
|
13(3)
|
Сімя разом.
с.30-31
|
Висловлювати почуття до членів своєї родини
|
I love …
|
Grandmother, grandfather.
|
I love …
|
Sounds
[i]- iguana
[j ]-jaguar
|
РЗ с.24-25
|
Song “I Love
My Dear Family!”
Phonic Songs with I, J
|
|
14(4)
|
У світі тварин.
с.32-33
|
Запитувати та називати тварин
|
What is this?
This is a…
|
Аnimals
|
Конструкція питального та стверджувального речення
|
Sounds
[k]- kangaroo
[l ]-lion
|
РЗ с.26-27
|
Phonic Songs with K, L
|
|
15(5)
|
Родинні свята
Повторення. с.34-37
|
Вітати близьких зі святами. Називати свята.
|
Merry Christmas!
Happy New Year!
|
Christmas, New Year.
|
Who is this? This is…
|
Вимова нових слів.
Sound
[w]- we,wish
|
РЗ с.28-29
|
Song “We Wish
You a Merry Christmas!”
|
|
16-17(6-7))
|
Now I can…
Закріплення та систематизація знань з теми.
c.38-39
Підсумковий урок.
|
Повідомити про свої вміння.
|
I can…
|
Розмовні структури попередніх уроків
|
Modal verb can.
|
Зв'язок буква-звук
|
РЗ с.30-31
|
||
ІI семестр
Unit 4. My toys
|
|||||||||
18(1)
|
Іграшки
c.40-41
|
Назвати іграшки
|
I have got two dolls.
|
car, doll, plane,
one, two, three
|
Структура
I have got …
|
Вимова нових слів
|
РЗ. с.32-33
|
||
19(2)
|
Мої іграшки
Рахунок до 5
с.42-43
|
Запитати про іграшку
|
ball, train, teddy, four, five
|
Sounds
[m]- monkey
[n ]-Nina
|
РЗ. с.34-35
|
Phonic Songs with M, N
|
|||
20(3)
|
Kольори
с.44-45
|
Називати колір іграшок
|
Look! I have got a red fox.
|
blue, green, yellow, red
|
Sounds
[o]- owl
[p ]-pig
|
РЗ. с.36-37
|
Rhyme “Lots of
Colours”
Phonic Songs with O, P
|
||
21(4)
|
Мої улюблені іграшки
с.46-47
|
Запитувати про іграшки
|
What is this?
It is a white rabbit.
|
black, white, brown
|
Sounds
[kw]- queen
[r ]-rabbit
|
РЗ. с.38-39
|
Phonic Songs with Q, R
|
||
22(5)
|
Іграшки. Повторення.
с.48-49
|
Називати літери. Запитувати і відповідати про іграшки.
|
Гра «draw and
colour”
|
РЗ. с.40-41
|
|||||
23(6)
|
Story time. Закріплення та систематизація знань з теми.
c.50-51
|
Розіграти сценку.
|
Stop! It’s my plane!
|
Toys and colours
|
РЗ. с.42-43
|
Song “Toys”
|
|||
Unit 5. Happy Birthday!
|
|||||||||
24(1)
|
Мій День народження.
Рахунок до7.
с.52-53
|
Запитувати та називати свій вік.
|
Happy Birthday!
|
present, candle, cake, six, seven
|
How old are you?
I am six(seven)
|
Вимова нових слів
|
РЗ. с.44-45
|
||
25(2)
|
Вік .
Рахунок до10.
с.54-55
|
Називати вік своїх друзів.
|
He is one.
She is ten.
|
eight, nine, ten, he, she
|
He/she is…
|
Sounds
[s]- snake
[t]-tiger
|
РЗ. с.46-47
|
Phonic Songs with S, T
|
|
26(3)
|
Святкування
дня народження
с.56-57
|
Діалоги з друзями про вік
|
Are you one? No, I am not.
|
Sounds
[∩]- uncle
[v]-Vicky
|
РЗ. с.48-49
|
Rhyme “How Old are You?”
Phonic Songs with U, V
|
|||
27(4)
|
Вік.
с.58-59
|
Виконувати прості інструкції.
|
Dance like this!
|
dance
|
How old is he/she?
He/she is…
|
Sounds
[w]- wolf
[ks]-ox
|
РЗ. с.50-51
|
Rhyme “Dance with Me!”, Phonic Songs
with W, X
|
|
28(5)
|
День народження.
Повторення.
с.60-61
|
Називати літери. Виготовити вітальну листівку.
|
Happy Birthday to you!
|
dear
|
Озвучення літер в односкладових іменах.
|
РЗ. с.52-53
|
Birthday Song
|
||
29(6)
|
Story time. Закріплення та систематизація знань з теми.
c.62-63
|
Розіграти сценку.
|
Good night!
What is your name?
My (Your) name is
…
|
present
|
РЗ. с.54-55
Відтворення односкладових імен на письмі.
|
Song “Hello, How are You?”
|
|||
Unit 6. at The ZOO
|
|||||||||
30(1)
|
Тварини.
c.64-65
|
Називати тварин.
|
I can see…
|
big, small,
hippo, rhino
|
Modal verb can
|
Вимова нових слів
|
РЗ. с.56-57
|
||
31(2)
|
У зоопарку.
с.66-67
|
Співати пісню про зоопарк
|
I can see them all in the Zoo!
|
dolphin, Zoo, bee, tree
|
Sounds
[j]- yak
[z]-zebra
|
РЗ. с.58-59
|
Song “In the Zoo”
Phonic Songs with Y, Z
|
||
32(3)
|
Що можуть тварини?
с.68-69
|
Називати що можуть робити тварини
|
They can swim!
|
fly, run, jump, swim, they
|
Закритий склад з голосними: o, e, a
|
РЗ. с.60-61
|
ABC Song
|
||
33(4)
|
Я можу…
с.70-71
|
Співати пісню
та виконувати рухи.
|
Fly like birds!
|
frog, bird, fish
|
Закритий склад з голосними: i, u
|
РЗ. с.60-61
|
Song “Just Like This”
|
||
34(5)
|
Про себе
с.72-73
|
Розповідати про себе. Виготовити маску тварини
|
I can run like a zebra.
|
Читання і відтворення простих речень.
|
РЗ. с.62-63
|
||||
35(6)
|
Закріплення та систематизація знань з теми.
с.74-77
|
Повідомити про свої вміння.
Розвиток
діалогічного мовлення.
|
Well done!
|
Розмовні структури попередніх уроків
|
Can/have got
|
РЗ. с.64-65
|
На кінець 1- го класу учні повинні вміти
Аудіювання
-розрізняють ( на
слух)вивчені слова і фрази
Сприймають на слух і
виконують прості інструкції
Розуміють короткі
елементарні повідомлення, підтримані невербальними опорами( малюнками,
жестами) в межах тематики спілкування
|
Усне мовлення
Монологічне
Представляють себе,
членів родини, друзів
Називають предмети
Рахують до 10
Розповідають короткі
рисівки та лічилки, співають дитячі пісні
Називають і описують
предмети відповідно до навчальної ситуації в межах тематики програмиОбсяг висловлювання- 3-4 реч
Діалогічне
Вітаються та
прощаються
Знайомляться
Ставлять запитання,
засвоєні у мовленнєвих зразках і відповідають на запитання однокласників та
вчителя
Висловлюють подяку,
пробачення
|
Читання
Називають букви алфавіту
Озвучують засвоєні в усному
мовленні слова, словосполучення
|
Письмо
Пишуть літери алфавіту
Відтворюють графічний образ
букв, слів, словосполучень, коротких речень
|
Немає коментарів:
Дописати коментар