Планування англійської мови - 1 клас

Календарно-тематичне  планування за НМК English 1 
(автор Карпюк О.Д.)
на І семестр.
(« Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл з   поглибленим вивченням іноземних мов 
1- 4 класи»,Видавничий дім «Освіта», 2012)
№ уроку
Дата
Сфера         спілкування. Тема. Підтема.
Мовленнєві функції

Розмовні структури


Мовний матеріал

Письмо
Аудіювання







Лексичний
Граматичний
Фонетичний


Unit 1. Introduction.
Hello, Friends!

1



Знайомство.
Привітання та прощання.
с.4-7


Вміти
вітатися і прощатися
Hello! Hi!

 Goodbye!

Bye!
Liz, Tim

Вимова нових слів
РЗ с.2-3
Hello,Goodbye’ Song

2


Про себе.
с. 8-9
Називати себе
Hello, I am
I, Max,Ted, Dan, Fred
Структура I am

Інтонація стверджувальних речень
РЗ с.4-5
HelloSong

3


Ввічлива розмова.
с.10-11
Поцікавитися справами
How are you? I am fine. Thank you.
I, Vic, Pam, Tim, Sam, yes,no.
Запитання-відповідь

Інтонація питальних речень
РЗ с.6-7
Hello’ Song

4


Story time.
с.12-13
Розіграти сценку




РЗ с.8
Діалог
Unit 2.
My School.


5(1)



Шкільні речі.
с.14-15
Називати шкільні речі
Stand up
Take your bag, please.
Pencil, pen, book, bag
Наказовий спосіб дієслова
Вимова нових слів
РЗ с.9
Інструкції
6(2)


У школі.
c.16-17
Виконувати команди
Sit down!
Open/ close  your book!

Open, close

Наказовий спосіб дієслова
Sounds
[ ?]- ant
[b ]-bear
РЗ с.10-11

Phonic Songs with A, B
7(3)


У школі.
c.18-19
Давати прості інструкції.
Keep moving!
We are at school today.
Keep moving!
 School, today.

Наказовий спосіб дієслова
Sounds
[ k]- cat
[d ]-dog
РЗ с.12-13

Phonic Songs with C, D.
Song “We are at School Today”

8(4)


Граємося у школу.
c.20-21
Запитувати й відповідати про речі.
It is a…
Is it a…?
Yes, it is/ No, it is not.
Pencil-box, chair, table, school bag.
Стверджува-льна та питальна форми. Короткі відповіді.
Sounds
[e]- elephant
[f ]-fox
РЗ с.14-15
Phonic Songs with E, F. Chant “A Pencil Box and My Chair


9(5)


У грі навчаємося.
Повторення.
c.22-23
Називати літери. Запитувати і відповідати про речі.
How are you? I am fine. Thank you.
Is it a…?
Ant, bear
Cat, dog, fox,elephant

Is it a…?
Yes, it is/ No, it is not.
Інтонація питальних речень
РЗ с.16-17
Listen and point
10(6)


Story time. Закріплення та систематизація знань з теми.
c.24-25
Розіграти сценку.
Turn around.
Oh no, Stop.
Up and down.


Вимова слів пісні.

РЗ с.18-19
Song ”Robot Sam”
Unit 3.
 My Family


11(1)


Сімейний альбом.
с.26-27
Називати членів родини.
Who is this?
Father, mother, sister,brother.
Who is this?
This is my…
Вимова нових слів
Sound [?]
РЗ с.20-21

12(2)


Моя родина.
c.28-29
Представляти членів родини другу
This is my friend
Family, friend
This is…
Sounds
[g]- goose
[h ]-horse
РЗ с.22-23
Phonic Songs with G, H.
13(3)


Сімя разом.
с.30-31
Висловлювати почуття до членів своєї родини
I love …
Grandmother, grandfather.
I love …
Sounds
[i]- iguana
[j ]-jaguar
РЗ с.24-25
Song “I Love My Dear Family!
Phonic Songs with I, J
14(4)


У світі тварин.
с.32-33
Запитувати та називати  тварин
What is this?
This is a…
Аnimals
Конструкція питального та стверджувального речення
Sounds
[k]- kangaroo
[l ]-lion
РЗ с.26-27
Phonic Songs with K, L
15(5)


Родинні свята
Повторення. с.34-37
Вітати близьких зі святами. Називати свята.
Merry Christmas!
Happy New Year!
Christmas, New Year.
Who is this? This is…
Вимова нових слів.
Sound
[w]- we,wish


РЗ с.28-29
Song “We Wish You a Merry Christmas!”
16-17(6-7))


Now I can
Закріплення та систематизація знань з теми.
c.38-39
Підсумковий урок.
Повідомити про свої вміння.
I can…
Розмовні структури попередніх уроків
Modal verb can.
Зв'язок буква-звук
РЗ с.30-31


ІI семестр


Unit 4. My toys

18(1)

Іграшки
c.40-41
Назвати іграшки

I have got two dolls.
car, doll, plane,
one, two, three
Структура
I have got …
Вимова нових слів
РЗ.      с.32-33

19(2)

Мої іграшки
Рахунок до 5
с.42-43
Запитати про іграшку

ball, train, teddy, four, five

Sounds
[m]- monkey
[n ]-Nina
РЗ.      с.34-35
Phonic Songs with M, N
20(3)

Kольори
с.44-45
Називати колір іграшок
Look! I have got a red fox.
blue, green, yellow, red

Sounds
[o]- owl
[p ]-pig 
РЗ.      с.36-37
Rhyme “Lots of  Colours”
Phonic Songs with O, P
21(4)

Мої улюблені іграшки
с.46-47
Запитувати про іграшки
What is this?
It is a white rabbit.
black, white, brown

Sounds
[kw]- queen
[r ]-rabbit
РЗ.      с.38-39
Phonic Songs with Q, R
22(5)

Іграшки. Повторення.
с.48-49
Називати літери. Запитувати і відповідати про іграшки.

Гра  «draw and colour”


РЗ.      с.40-41

23(6)

Story time. Закріплення та систематизація знань з теми.
c.50-51
Розіграти сценку.
Stop! It’s my plane!
Toys and colours


РЗ.      с.42-43
SongToys
Unit 5. Happy Birthday!

24(1)

Мій День народження.
Рахунок до7.
с.52-53
Запитувати та називати свій вік.
Happy Birthday!
present, candle, cake, six, seven
How old are you?
I am six(seven)
Вимова нових слів
РЗ.      с.44-45

25(2)

Вік .
Рахунок до10.
с.54-55
Називати вік своїх друзів.
He is one.
She is ten.
eight, nine, ten, he, she
He/she is…
Sounds
[s]- snake
[t]-tiger
РЗ.      с.46-47
Phonic Songs with S, T
26(3)

Святкування дня народження
с.56-57
Діалоги з друзями про вік
Are you one? No, I am not.


Sounds
[]- uncle
[v]-Vicky
РЗ.      с.48-49
Rhyme “How Old are You?”
Phonic Songs with U, V
27(4)

Вік.
с.58-59
Виконувати прості інструкції.
Dance like this!
dance
How old is he/she?
He/she is…
Sounds
[w]- wolf
[ks]-ox
РЗ.      с.50-51
Rhyme “Dance with Me!”, Phonic Songs with W, X
28(5)

День народження.
Повторення.
с.60-61
Називати літери. Виготовити вітальну листівку.
Happy Birthday to you!
dear

Озвучення літер в односкладових іменах.
РЗ.      с.52-53
Birthday Song

29(6)

Story time. Закріплення та систематизація знань з теми.
c.62-63
Розіграти сценку.
Good night!
What is your name?
My (Your) name is  …

present


РЗ.      с.54-55
Відтворення односкладових імен на письмі.
Song “Hello, How are You?”
Unit 6. at The ZOO

30(1)

Тварини.
c.64-65
Називати тварин.
I can see…
big, small,
hippo, rhino
Modal verb can
Вимова нових слів
РЗ.      с.56-57


31(2)

У зоопарку.
с.66-67
Співати пісню про зоопарк
I can see them all in the Zoo!
dolphin, Zoo, bee, tree

Sounds
[j]- yak
[z]-zebra
РЗ.      с.58-59

Song “In the Zoo”
Phonic Songs with Y, Z

32(3)

Що можуть тварини?
с.68-69
Називати що можуть робити тварини
They can swim!
fly, run, jump, swim, they

Закритий склад з голосними: o, e, a
РЗ.      с.60-61

ABC Song
33(4)


Я можу…
с.70-71
Співати пісню та виконувати рухи.
Fly like birds!
frog, bird, fish

Закритий склад з голосними: i, u
РЗ.      с.60-61

Song “Just Like This”
34(5)

Про себе
с.72-73
Розповідати про себе. Виготовити маску тварини
I can run like a zebra.


Читання і відтворення простих речень.
РЗ.      с.62-63


35(6)



Закріплення та систематизація знань з теми.
с.74-77
Повідомити про свої вміння.
Розвиток діалогічного мовлення.
Well done!
Розмовні структури попередніх уроків
Can/have got

РЗ.      с.64-65


На кінець 1- го класу учні повинні вміти
Аудіювання
-розрізняють ( на слух)вивчені слова і фрази
Сприймають на слух і виконують прості інструкції
Розуміють короткі елементарні повідомлення, підтримані невербальними опорами( малюнками, жестами) в межах тематики спілкування


Усне мовлення
Монологічне
Представляють себе, членів родини, друзів
Називають предмети
 Рахують до 10
Розповідають короткі рисівки та лічилки, співають дитячі пісні
Називають і описують предмети відповідно до навчальної ситуації в межах тематики програмиОбсяг висловлювання- 3-4 реч
Діалогічне
Вітаються та прощаються
Знайомляться
Ставлять запитання, засвоєні у мовленнєвих зразках і відповідають на запитання однокласників та вчителя
Висловлюють подяку, пробачення
Читання
Називають букви алфавіту
Озвучують засвоєні в усному мовленні слова, словосполучення
Письмо
Пишуть літери алфавіту
Відтворюють графічний образ букв, слів, словосполучень, коротких речень

Немає коментарів:

Дописати коментар