програма 4 клас рівень стандарту

Навчальна програма для 4 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)

«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням  іноземних мов 1-4 класи»,  Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування

Особистісна cфера спiлкування
Оточення
Помешкання
Відпочинок і дозвілля
Природа  і навколішнє середовище
Публічна cфера спiлкування
Подорож
Свята і традиції
Освітня cфера спiлкування
Шкільне життя
Мовленнєві функції

-          запрошувати та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події / факти;
-          описувати особи / місця / об’єкти / явища / події / факти;
-          описувати дії,
-          зображені на малюнках, фото тощо;
-          характеризувати  та оцінювати когось / щось;
-          виражати емоції;
-          робити короткі повідомлення про події та факти;
-          розповідати про  прочитане, почуте, побачене;
-          запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення;
-          висловлювати свої враження, думки, ставлення
Засоби вираження

Where do you live?
I live in …
What is your address? My address is …
When did you go there?
It is / was interesting.
He is taller than…
She is the youngest in the family.
You are lucky!
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.
You / Тhey are going to …
Are they / you going to…?
Лінгвістичні компетенції
Лексична
Населені пункти
Покупки
Види дозвілля
Види  помешкань
Умеблювання
Подорожування
Види транспорту
Вільний час
Улюблені дитячі герої
Природа
Дикі та свійські тварини
Довкілля
Свята
Граматична
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання  мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання  мовленнєвих структур.
Структура to be going to.
Іменник: однина, множина.
Прикметник ступені порівняння
Займенники: особові, присвійні, вказівні.
Артикль: означений, неозначений.
Числівник 1-100, порядкові числівники.
Питальні слова
(в складі структур) :
What? Where? When? How? How much? How many?
Сполучник: then, or, because, but.
Безособові реченняIt’s sunny.
Фонетична
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння
Наголос у словах і реченнях.
Особливості інтонації
Соціокультурна компетенція

- знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики
ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
- повсякденне життя;
- умови життя;
- норми поведінки та соціальні правила поведінки

Правила ввічливості
- вживання та вибір привітань;
- вживання та вибір форм звертання;
- вживання та вибір вигуків

Загальнонавчальна компетенція

уважно стежити за презентованою інформацією;
усвідомлювати мету поставленого завдання;
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
активно застосовувати мову,що вивчається;
сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і
застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у
специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування
тощо)
____________________________________________________________________________


Сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України



На кінець 4-го класу учні повинні уміти:


Аудіювання

- розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване;
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному мовному матеріалі;
- розуміють запитання та інструкції

Говоріння
Монологічне мовлення
- роблять короткі повідомлення про повсякденні і минулі дії/події;
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий матеріал;
- описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин;
- коментують зображене на малюнку або фото;
- порівнюють особи, предмети відносно певної ознаки;
- висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій/
Обсяг висловлювання – не менше 7-8 речень.

Діалогічне мовлення

- ініціюють і закінчують діалог;
- ведуть короткі діалоги етикетного характеру;
-  підтримують  спілкування, використовуючи діалоги різних типів;
- розігрують короткі сценки виступаючи у певних ролях;
- беруть участь у розмові на прості та звичні теми, використовуючи при цьому всі різні види запитань (загальні,
альтернативні, спеціальні), побудовані самостійно відповідно до ситуації спілкування;
- емоційно забарвлюють діалог використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови.
Висловлення кожного –   не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.

Читання

-    читають вголос та про себе з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному
мовленні;
-    розуміють основний зміст різнопланових текстів, пов’язаних із повсякденним життям;
-    читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки.
Обсяг – не менше 300 друкованих знаків.



Письмо

- пишуть слова, словосполучення, речення;
- оформлюють лист,  листівку-вітання;
- пишуть самостійно та під диктовку  до 8 речень.


Немає коментарів:

Дописати коментар