Навчальна програма для 4 класів загальноосвтніх навчальних закладів
(рівень стандарту)
«Навчальні програми з іноземних мов для загальноосвітніх навчальних закладів і спеціалізованих шкіл із поглибленим вивченням іноземних мов 1-4 класи», Видавничий дім «Освіта», 2012 р.
Тематика ситуативного спілкування
|
Особистісна cфера спiлкування
Оточення
Помешкання
Відпочинок і дозвілля
Природа і навколішнє середовище
Публічна cфера спiлкування
Подорож
Свята і традиції
Освітня cфера спiлкування
Шкільне життя
| |
Мовленнєві функції
|
- запрошувати та надавати інформацію про особи / об’єкти / явища / події / факти;
- описувати особи / місця / об’єкти / явища / події / факти;
- описувати дії,
- зображені на малюнках, фото тощо;
- характеризувати та оцінювати когось / щось;
- виражати емоції;
- робити короткі повідомлення про події та факти;
- розповідати про прочитане, почуте, побачене;
- запитувати про чиїсь враження, думки, ставлення;
- висловлювати свої враження, думки, ставлення
| |
Засоби вираження
|
Where do you live?
I live in …
What is your address? My address is …
When did you go there?
It is / was interesting.
He is taller than…
She is the youngest in the family.
You are lucky!
Did you like it?
Yes, I did. / No, I didn’t.
You / Тhey are going to …
Are they / you going to…?
| |
Лінгвістичні компетенції
|
Лексична
|
Населені пункти
Покупки
Види дозвілля
Види помешкань
Умеблювання
Подорожування
Види транспорту
Вільний час
Улюблені дитячі герої
Природа
Дикі та свійські тварини
Довкілля
Свята
|
Граматична
|
Граматичні структури засвоюються імпліцитно (шляхом сприймання мовленнєвих зразків у комунікативних ситуаціях).
Мовна компетенція (граматична правильність мовлення) формується за рахунок багаторазового вживання мовленнєвих структур.
Структура to be going to.
Іменник: однина, множина.
Прикметник ступені порівняння
Займенники: особові, присвійні, вказівні.
Артикль: означений, неозначений.
Числівник 1-100, порядкові числівники.
Питальні слова
(в складі структур) :
What? Where? When? How? How much? How many?
Сполучник: then, or, because, but.
Безособові речення: It’s sunny.
| |
Фонетична
|
Вимова вивчених слів та виразів достатня для розуміння
Наголос у словах і реченнях.
Особливості інтонації
| |
Соціокультурна компетенція
|
- знання культурних реалій спільноти, мова якої вивчається, у межах тематики
ситуативного спілкування, пов’язаної з такими аспектами:
- повсякденне життя;
- умови життя;
- норми поведінки та соціальні правила поведінки
Правила ввічливості
- вживання та вибір привітань;
- вживання та вибір форм звертання;
- вживання та вибір вигуків
| |
Загальнонавчальна компетенція
|
уважно стежити за презентованою інформацією;
усвідомлювати мету поставленого завдання;
ефективно співпрацювати під час парної та групової роботи;
активно застосовувати мову,що вивчається;
сприймати новий досвід (нову мову, нових людей, нові способи поведінки тощо) і
застосовувати інші компетенції, для того щоб діяти у
специфічній навчальній ситуації (на основі спостереження, здогадки, запам’ятовування
тощо)
____________________________________________________________________________
|
Сайт Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
На кінець 4-го класу учні повинні уміти:
Аудіювання
- розуміють мовлення в дещо уповільненому темпі, ретельно артикульоване;
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру побудованих на засвоєному мовному матеріалі;
- розуміють запитання та інструкції
Говоріння
Монологічне мовлення
- роблять короткі повідомлення про повсякденні і минулі дії/події;
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і
мовленнєвий матеріал;
- описують свій клас, кімнату, ігри і забави, погоду, сім’ю, свято, людей, тварин;
- коментують зображене на малюнку або фото;
- порівнюють особи, предмети відносно певної ознаки;
- висловлюють своє ставлення до об’єктів, явищ, подій/
Обсяг висловлювання – не менше 7-8 речень.
Діалогічне мовлення
- ініціюють і закінчують діалог;
- ведуть короткі діалоги етикетного характеру;
- підтримують спілкування, використовуючи діалоги різних типів;
- розігрують короткі сценки виступаючи у певних ролях;
- беруть участь у розмові на прості та звичні теми, використовуючи при цьому всі різні види запитань (загальні,
альтернативні, спеціальні), побудовані самостійно відповідно до ситуації спілкування;
- емоційно забарвлюють діалог використовуючи відповідну інтонацію, жести, міміку, вигуки, характерні для мовленнєвої поведінки носіїв мови.
Висловлення кожного – не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
Читання
- читають вголос та про себе з повним розумінням короткі тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному
мовленні;
- розуміють основний зміст різнопланових текстів, пов’язаних із повсякденним життям;
- читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки.
Обсяг – не менше 300 друкованих знаків.
Письмо
- пишуть слова, словосполучення, речення;
- оформлюють лист, листівку-вітання;
- пишуть самостійно та під диктовку до 8 речень.
Немає коментарів:
Дописати коментар